tjenare, tjenare!

just nu sitter jag på bussen hem.
Har inte varit en spec produktiv dag men men...
Jag och denize har i alla fall varit och köpt kaffe, gjort något i alla fall. :p
men nu sitter jag på bussen och har en bit kvar vilket inte är så roligt eftersom jag är sjukt kissnödig ^^
men jag klara mig hem i alla fall  :)
förhoppningsvis... :S

Träffat en underbar Sandra!
Saknar en underbar Ida!
Varit med awsome tjejer Ida, Marina, Denize!

Älskar mina vänner grymt mycket!!!
saknar mina gamla vänner i Viksjö/ Järfälla :(
(HÖR AV ER!)
<3<3<3

nej men i alla fall nu sitter jag och skriver bara för jag inte har något bättre för mig :P

Oo ja! jag har fått två erbjudanden om praktikplats nu :)
Skickade fan in alla ansökningar igår!!???
Visste inte att de var så jäkla snabba. :P
Ett mail kom typ efter redan nån timma :D
Snacka om att ja bidde glad!

Ska kolla min mail nu om jag har fått några fler svar. :)
Skickade ut mail till liksom 25 ställen typ!
hihi
Ville vara säker på att jag fick en plats :)
Nu har jag redan två (behöver bara en)
Efter en jävla dag!!! :D :O

Så... där fick ni ett långt inlägg :)

See ya tomarra lovers! :P <3<3<3

Pöss Pöss ippa

Kommentarer
Postat av: denize

hihi!

du e bääst gummsan!

puuusss vi ses imorrn!

STAMKUNDER PÅ PRESSIS!!!!!

<333

loveu!

2010-09-02 @ 17:50:23
URL: http://ewadeniiize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0