Superrolig helg!!

OKEJ så jag och Sandra hade en väldigt rolig helg. :P
Det var typ en ton saker som hände men jag orkar inte skriva om allt så här är lite:

I stället för att det skulle ta en timma och 41 minuter för Sandra att komma hit, tog det drygt
TRE timmar :O :D (min lilla virriga älskling :P)
Sen åkte vi till stan hihi och det hände massa skojjiga saker ;)
En gubbe tog vår (tomma) vattenflaska ur våra händer!? :S
Jaja, han sa i alla fall tack :P

Sandra blev skrämd av en männsklig staty i gamla stan :D
Det var så jävla roligt! (hon var den ända i folksammlingen som skrek när
Statyn rörde på sig) haha :D

Bilder kommer...

och mycket mer.

Idag har jag varit väldigt sjuk. :S
Gick till skolan i alla fall, man måste ju liksom få 100% närvaro, spec nu i början!
Sen har jag varit på en långpromenad med Messi och nu ska jag kanske ta mig en
kopp tee :) <3 <3 <3

xoxo ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0