;) <3

AAsså serriöst nu är det nästan en vecka sen jag la in mitt ssenaste inlägg.
Det är så jävla dåligt att jag aldrig hinner eller har lust! :(

Jag kanske ska starta skriva lite om "the topic everyone is talking about"....
Javisst, vintern/hösten/våren som vi har just nu :)
Är det inte kontsigt att när man går och läggger sig på kvällen är det mörk höst,
när man vaknar är det VINTER, vilket är väldigt mysigt iof men när man går ut på lunchrasten
är det vår igen. Då har all snö smällt, sen när man ska hem igen är det höst, och på kvällen är
det vinter.... :S Det är ju lite förvirrande för personer som mig :P

Vad har jag mer att prata om då.... :)
JO, mina kusiner är dem sötaste som finns, det känns jättemysigt att ha kusiner i alla åldrar.
Den yngsta är snart ett och kan krypa. Den äldsta är 21 (tror jag, förlåt jessica <3) och förlovad :)

Bara för att jag vill, ska jag lista upp alla mina kusiner! :)

Jessica-21år (mammas sida)
Camilla-18år (mamas sida)
Peter- 17år (mamas sida)
Fanny-16år (mammas sida)
Jag :P
Hugo-14år (pappas sida)
Mathilda-14år (mamas sida)
Syster :)
Silke-12år (pappas sida)
Ingeborg-3år (pappas sida)
Dagny-11 mån (pappas sida)

skriver mer sen :)
xoxo ippa

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du inte utöka den där listan med kusinernas kusiner? :P

2010-12-09 @ 22:22:57
URL: http://annakansjalv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0