MyCkEt HaR hÄnT...

Först...
JAG HAR BADAT!!!! :D

Superkallt.... men vi har filmbevis. ;P (tur det, ingen skulle tro mig annars)
Jag och hedda var det som badade, doppade huvet tilloch med. Alex fegade ur :P
Sen har min familj bestämmt att vi ska få ett litet tillskott i form av en fyrbent, tuggande kissande
liten sak ^^
en valp! :D
Vi tror att det blir en tollare, men inte riktigt bestämmt än...

Sedan har vi haft en vääääldigt härlig hlånghälg på vårat landställe, med koziner! :D
Mycket shopping, blev det.

Kanske blir lite övningskörning ikväll kanske :P ^^ *hush* Its a secret
Är ju inte 16 än, men de e väl inte mitt fel att det var så varmt och skönt
i min mammas mage.... ville stanna lite längre. :P






Här har ni en tollare :D

Hare gott.
xoxo ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0