FREEEEDAG!

Ja vet inte varför men jag har lusst att andvända mig av ett väldigt låååååångt språk idag. ^^
Jag vet att det kan vara irriterande så jag ska inte göra det här:P

Lyssnar just nu på annas spellista med Lejonkungen. Älskar det!!! :D
Och skulle hitta en liten gullig bild att lägga upp, så såg jag att den
var gjord år 1994 (samma år som jag)
Det var lite skojjigt, för då blir man stolt.



Övningskörningen i tisdags gick väldigt skapligt ^^
Jag klarade att växla från ettan till tvåan utan att bilen hoppade, stannade
eller krånglade för den delen. *Super stolt*
Men när jag skulle parkera blev det lite fel...
Vem visste att man måsste hålla ner kopplingen och bromspedalen
samtidigt?!?!

Ja inte jag i alla fall. XD

Hedda (Kära syster) Övningskörde också! IIIII :S ^^
Det var lite läskigare, lite hoppigt och nästan nere i diket två ggr. :P
Men hon är ju bara tolv... 13 om två veckor. Oj Oj Oj... Min lilla syster blir tonåring! Ush! <3

I <3 U SIS


xoxo ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0