Suck...

Inget vårrus imorn... Varför ska alla bli sjuka dan innan för?!?!?!
It SUCKS! BIG TIME!!!!

och sen kan jag inte gå på skuv heller, Fanny ska till sitt gymnasium *bummed out!*
Jag brukar ju sova där på kvällarna så jag kan ju inte då.

Så det blir en till kväll hemma, ser inte fram imot det! USH! USH! USH!
Hade verkligen velat träffa alla en sista gång!
Men vad ska man göra?! Några förslag?!
Första... Andra... TREDJE! Den tråkiga kvällen såld till mig för 0kr!

negativt inlägg idag...

xoxo ippa

Kommentarer
Postat av: Joachim

Men nu bli det ju skuv:D:D:D



"Första... Andra... TREDJE! Den tråkiga kvällen såld till mig för 0kr" HAhahahahahhaha, förlåt men klockrent och underbart citat^^ <3

2010-06-01 @ 23:50:58
URL: http://joxson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0