Solbränd och packar... :)

Hejsan hoppsan

Det är en solbränd jag som skriver idag... :P
inte mysigt men jag har fått en hel del färg också. :D
Nu har jag just packat klart, förutom datorn som jag använder nu :)
Jag ska upp till dalarna (vårt landställe)
Och stanna där i typ en månad! :D
*Happy*



SOMMAR!



VINTER!

AWSOMENESS!

Sen kan jag säga att jag fått två nya brevvänner! :D
Det är skojjigt.
Dem kommer från Australien och USA.

Ja... tänkte bara göra ett litet kort inlägg innan jag går och lägger mig...
Supertrött och har ingen aning om varför! :S
Aja, ska bara avsluta jobbet som min mamma nu har gett mig.
Äta upp jordgubbarna innan de blir dåliga. :)
Så GOODNIGHT SWEETHEART! <3

xoxo ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0