... Är allt slut nu??!

Ja... haha då har man faktiskt sommarlov nu.
Vi hade våran graduation cermony idag. :P
Det var skoj, och vi är dem första som gått hela vägen från 6an till nian
(våran skola öppnade för 4 år sen)

Jag spelade ju en piano duett tillsammans med Alex, det gick super!
Det var en klassisk låt, så jag tror inte att alla elever tyckte det var super intressant,
men det gjorde alla äldre, och det tyckte jag var viktigare ^^

Efter vi var klara, hade fått våra betyg och sagt hejdå, firade vi på en resturang.
Det var bara Jag, min kära syster, mamma, pappa och mormor. MYYS! <3

Min mamma visste inte riktigt hur man använde min kamera, så bilder blev lite suddiga :)





Som sagt... lite suddig :)




Den här va lite bättre :)


Här är på resturangen! :D


Här tyckte jag om färgerna så bilden fick vara med :)







Här är lite bilder! :D

xoxo ippa

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis :D Ja var först från 6:an till 9:an på vår första graduation. Mycket fint! :D

2010-06-10 @ 22:24:42
URL: http://emmaskriver.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0