28 dagar kvar! :)

Nu är det 28 dagar kvar.... tralalala jag bara väntar

Idag hat vi varit på Bromma Zoo och
inhandlat massa hundsaker.
Jag själv köpte en burk med belöningsgodis
vilket kan komma väl till pass lite senare :P
Och sen köpte jag en specialgjord vattenflaska för
långpromenader. :)

Sen köpte vi en supersnygg namnbricka:



Man bestämmde precis vilken form och färg man ville ha på brickan
och sen fick man säga vad man ville att det skulle stå.
så på våran står det Messi på den ena sidan och hem-mobil nummer
på baksidan. ^^

nu sitter jag och ser på Hells Kitchen. Sjukt roligt!!!
Dem ska städa en svinstia, jävla stadsbor :P
Så illa luktar det inte!

aja imorn är vi en dag närmare Messi :D

xoxo ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0