Update och ny blogg design

Hej igen!
Jag är så ledsen att jag inte har uppdaterat på så länge. Min enda ursäkt är att jag inte hade någon aning om vad varken mitt lösen eller användar namn. hmm inte mycket till ursäkt gissar jag ^^ Men nu ska jag i alla fall börja igen... :D Jag har en annan blogg som är anonym vilket är lite mer som en dagbok. :P
Den här är lite mer ytlig och för skojs skull så jag ska uppdatera så mycket jag kan!
Jag ska försöka fixa den bloggens design, om ni har tips på hur man gör för jag är lite av en nybörjare :P <3
xoxo ippa                                                                                                                 

 en typ design. vill ha tips!


Kommentarer
Postat av: Moa

Ett litet tips är http://designadinblogg.se :) Den sidan har hjälpt mig massor när det gäller bloggdesign :)



Lycka Till :)

2010-02-12 @ 19:49:41
URL: http://lifeofireth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0