Samvete = NOLL!

Hejsan allesammans!

Gud va tråkigt igår med hela servern alltså! Kunde inte skriva till er underbara människor. Aja jag gör det nu i alla fall.

Det jag ska berätta om är en sak som jag tycker är ett väldigt stort problem, jag menar typ killar i 13 års åldern dem har ingen respekt!
Jag kan inte minnas att vi var så när vi var i den åldern.
Så jag och min kompis satt och väntade på bussen. Sen kommer några killar som jag skulle gissa på att dem går i sjuan eller nåt sånt. Dem var nog fyra stycken.
Först lyssnade jag inte på vad dem pratade om, men när jag hörde att det var någon som hade börjat gråta... lyssnade jag lite med ett öra.
Sedan fattade jag inte vad jag hörde! dem sa att dem hade strypt en kille tills han hade börjat gråta! :O Att han hade retat dem. Jag menar allvarligt!
Dem sa högt att dem skulle "Gå efter honom, varje dag"
Jag fattar bara inte! Snälla någon FÖRKLARA!
Var vi likadana? var vi så totalt blåsta?

xoxo ippa

Kommentarer
Postat av: Joachim

Du är inte ensam om att inte förstå!

Vilka idioter! En annan sak är gamla tanter....

2010-02-05 @ 21:07:31
Postat av: Malin

Killar är fan störda :o haha. Tror inte du var så hemsk i alla fall :) <3

2010-02-11 @ 22:53:35
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0