Lördags Kväll med mys!

Hallojsan!

Nu sitter vi här i soffan, framför tvn på ettan. (vem gör inte det?!)
Vi kommenterade mest allas kläder och danser :P
Det är lite förvirrande med alla regler. Kan man inte bara rösta?? Och dem 2 bästa går till final
men dem måste väl få ihop en hel jävla summa pengar, för det måste ju kosta en förmögenhet att
fixa det där.

Min Favorit är ju i alla fall vidare! Salem! jag tyckte om honom efter första versen.
Så jag sitter nöjt nu och kan njuta av resten ^^
Det ska bli så roligt för jag, mamma och lilla syster ska se melodifestival genrep den 12e super skoj!
Sitter nu med kusin, mamma och syster i soffan.

Har inte varit en helt värdelös dag, jag skrev en uppsats, men är inte riktigt klar än. 4 timmar!
aja allt man gör för framtiden och bra betyg. ska återgå till att vara social nu med min familj. Ha en bra lördags kväll alla! <3

xoxo Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0