5 dagar kvar! :D

Nu är det verkligen inte långt kvar!!!
Imorn börjar jag gymnasiet, ska bli så jävla kul!
Har tillbringat dagen med att fixa kompostnäten runt huset :P blev ganska bra :)
Hade bara problem med dem här spiralerna man länkar ihop gallerna med.
Ni som har sånahär vet kanske vad jag pratar om...
Spiralerna stannar inte på ett ställe utan snurrar ner... SUCK
Så jag fick använda en tång och böja dem, men nu sitter dem i alla fall fast :P

Igår hade vi en heldag där vi bara gjorde saker vi behövde få gjorda.
IKEA, Coop forum, Bromma Zoo, Plantagen mm

Vi köpte en sjukt stor kanvasbur! (det är typ en transbortbur)
Jag och Hedda skulle försöka få in den i bilen, Det gick knappt
men den satt som en smeck där inne :D *Phuu* ^^


Sen har jag städat lite, tittat på melodifestivalen 2006!
Det var så kul, att jag kunde texten på alla låtar efter fyra år :P

Sen har jag läst lite andra bloggar, vilket taggade mig att göra ett inlägg nu :P

Det ända jag tänker på nu är hundar vilket jag skäms lite över ^^
Tänk att man kan vara så hundgalen utan att ens ha en hund själv!!!!


Här är gallret (vilket man inte ser så superbra :P)


Här är spiralerna som var så krångliga

xoxo ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0