16 Dagar kvar

Hejsan. :)
Tiden går... och går. vilket är väldigt bra just nu ^^
imorn ska vi åka och hälsa på dem små puppisarna :)
det ska bli sååå kul!!!
imorn är det precis två veckor kvar! :)
och som om inte det var tillräkligt
ska vi till grönan också! :)
det är jag(+min familj)
Mathilda och Fanny (+ familj)
Elin och Alice från Tofta :)
Det blir nog roligt. :P

Sen börjar jag fundera på om jag ska starta en ny blogg till Messi.
Fast å andra sidan så kan jag inte hålla igång den här bloggen så jättebra...
så jag vet inte det kanske blir lite för mycket... det måste jag tänka lite på.

Idag har jag äntligen postat mitt brev så nu är det på väg till Australien :P

Thats it ^^

(tänkte att jag skulle lägga till en bild jag tog igår :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0